راه‌اندازی پیام‌رسان داخلی آموزشگاهی

ویرایش ۳.۰۰۱.۱۷۵e۳۲۵ سامانه یکپارچه آموزشگاه‌های رانندگی منتشر و در اختیار کاربران قرار گرفت. مهمترین تغییر در این ویرایش افزودن سامانه پیام‌رسانی داخلی آموزشگاه برای ارتباط بین کاربران و هنرآموزان است.

راه‌اندازی پیام‌رسان داخلی آموزشگاهی

ویرایش ۳.۰۰۱.۱۷۵e۳۲۵ سامانه یکپارچه آموزشگاه‌های رانندگی منتشر و در اختیار کاربران قرار گرفت. مهمترین تغییر در این ویرایش افزودن سامانه پیام‌رسانی داخلی آموزشگاه برای ارتباط بین کاربران و هنرآموزان است.

یک‌‌شنبه، ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲:۵۸

ويرايش 3.001.175e325 سامانه يكپارچه آموزشگاه‌هاي رانندگي منتشر و در اختيار كاربران قرار گرفت. مهمترين تغيير در اين ويرايش افزودن سامانه پيام‌رسانی داخلي آموزشگاه است. بروزرسانی‌ها در نرم‌افزار برآیند، وب‌سایت آموزشگاهی، پنل هنرآموزان و اپلیکیشن موبایل هنرآموزان انجام شده است و از تاریخ ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ دارندگان سامانه می‌توانند بصورت رایگان از امکانات افزوده شده استفاده نمایند.

با توجه به بحث فیل‍ترشدن پیام‌رسان‌های خارجی و عدم پشتیبانی سراسری توسط پیام‌رسان‌های داخلی، شرکت نمادیس با همکاری گفتینو پیام‌رسان داخلی برای سایت‌های آموزشگاهی را راه‌اندازی نمودند. توسط سامانه پیام‌رسانی بدون نیاز به پیام‌رسان‌های دیگر هنرآموزان می‌توانند مستقیماً از طریق گوشی یا کامپیوتر پیام و یا دیدگاه خود را ارسال و توسط مدیر یا کاربران آموزشگاه قابل دسترس و پاسخگویی خواهد بود. همچنین چنانچه هترآموز ثبت‌نام شده باشد مشخصات وی در پیام‌رسان داخلی قابل مشاهده خواهد بود. توسط اپلیکیشن اندوریید و iOS گفتینو پیام‌ها همانند سایر پیام‌رسان‌ها قابل دسترس و قابلیت پاسخگویی، ارسال تصویر و فایل به همراه ده‌ها امکان دیگر وجود خواهد داشت.

این بروزرسانی برای دارندگان سایت و اپلیکیشن آموزشگاهی رایگان است و همچنین پنل ثبت‌نامی در گفتینو هم رایگان خواهد بود ولی چنانچه کاربران تمایل داشته باشند تا از امکانات تکمیلی استفاده نمایند می‌توانند در گفتینو از پنل‌های غیر رایگان هم استفاده نمایند. لازم به ذکر است پنل‌های غیر رایگان مربوط به گفتینو است و بروزرسانی و پیاده‌سازی پیام‌رسان توسط نمادیس به رایگان برای کاربران انجام خواهد شد. برای ثبت‌نام در گفتینو از پیوند زیر استفاده نمایید:

https://www.goftino.com/register

از دیگر امکانات ارتقاء اپلیکیشن موبایل است که کاربران بصورت مستقیم امکان ارسال پیامک و برقراری تماس با شماره‌های پشتیبانی آموزشگاه راه خواهند داشت. ارتقاء اپلیکیشن هم بصورت رایگان برای دارندگان انجام خواهد شد. نسخهٔ پیش‌نمایش پیام‌رسان و اپلیکیشن در lms.namadis.com قابل دسترس می‌باشد.

لازم به ذکر است این بروزرسانی و پیام‌رسان داخلی آموزشگاهی صرفاً برای ویرایش ۳ و بالاتر سایت‌های آموزشگاهی است و شامل ویرایش قبلی نمی‌شود.

برای راه‌اندازی موارد فوق و یا اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۲۲۹۲۷۷۱۰ تماس بگیرید.


نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...