راه‌اندازی اپلیکیشن مربیان و ماژول‌های جدید مدیریت و پردازش مربیان

ویرایش ۳.۰۰۱.۲۲۰e۳۶۲ سامانه یکپارچه آموزشگاه‌های رانندگی منتشر و در اختیار کاربران قرار گرفت. این سامانه دارای ماژول افزایشی «مدیریت و پردازش مربیان» می‌باشد و کاربران این سامانه می‌توانند درخواست پیاده‌سازی و راه‌اندازی این بخش را داشته باشند.

راه‌اندازی اپلیکیشن مربیان و ماژول‌های جدید مدیریت و پردازش مربیان

ویرایش ۳.۰۰۱.۲۲۰e۳۶۲ سامانه یکپارچه آموزشگاه‌های رانندگی منتشر و در اختیار کاربران قرار گرفت. این سامانه دارای ماژول افزایشی «مدیریت و پردازش مربیان» می‌باشد و کاربران این سامانه می‌توانند درخواست پیاده‌سازی و راه‌اندازی این بخش را داشته باشند.

شنبه، ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴:۵۵

ويرايش 3.001.220e362 سامانه يكپارچه آموزشگاه‌هاي رانندگي منتشر و در اختيار كاربران قرار گرفت. این سامانه دارای ماژول افزایشی «مدیریت و پردازش مربیان» می‌باشد و کاربران این سامانه می‌توانند درخواست پیاده‌سازی و راه‌اندازی این بخش را داشته باشند.

ماژول مدیریت و پردازش مربیان
این ماژول بصورت افزایشی می‌باشد یعنی به سامانه افزوده می‌شود همچنین این ماژول دارای امکانات کامل و متنوعی مدیریت مربیان آموزشگاه می‌باشد:

۱. اپلیکیشن مربیان
این ماژول دارای اپلیکیشن اختصاصی اندرویید برای مربیان آموزشگاه می‌باشد و مربیان توسط آن امکان مشاهده برنامه روزهای آتی و همچنین میانگین امتیازاتشان هستند. همچنین از طریق این اپلیکیشن امکان ارسال پیام و تماس با آموزشگاه وجود دارد.

اپلیکشین مربی، نمایش جلسات مربی برای روز تعیین شده و میانگین امتیازات مربی توسط هنرجویان


۲. زیرسامانه امتیازدهی
بخش امتیازدهی، به‌عنوان یک بخش کاملاً جدید به سامانه افزوده است، در این بخش، امتیازات صرفاً توسط هنرآموزان همان مربی امکان ثبت دارد و بعد از هر جلسهٔ آموزش عملی، یک گزینه «ثبت امتیاز» نمایش می‌یابد که امکان ثبت میزان رضایت هنرآموز بین ۱ تا ۵ ستاره و در ۶ محور مختلف وجود دارد. این شیوهٔ امتیازدهی به دلیل اینکه صرفاً توسط هنرآموزی که آموزش دیده است ثبت می‌شود و نه هر فرد دیگری، این مزیت را دارد که دقیق‌تر و منصفانه‌تر است. این شیوهٔ رتبه‌بندی باعث افزایش رقابت، افزایش کیفیت آموزشی و در نهایت افزایش رضایت‌مندی هنرآموزان خواهد شد. از سوی دیگر مدیریت و خود مربی بر نقطه ضعف‌های خود از دیدگاه هنرآموزان بیشتر واقف خواهند شد و راحت‌تر نسبت به رفع آن اقدام خواهند کرد.

۳. گزینه امتیازدهی در اپلیکیشن و پنل هنرآموز
بعد از هر جلسه آموزش عملی گزینه «ثبت امتیاز» برای هنرآموز نمایش می‌یابد تا بتواند تجربهٔ و میزان رضایت خودش را ثبت کند. امتیازهای در ۶ محور شامل: امتیاز کلی، توانایی در انتقال مفاهیم آموزشی، رفتار و لحن محترمانه،  وقت‌شناسی در حضور و آغاز جلسه،  تمیز و سالم بودن خودرو و اختصاص کامل زمان جلسه به آموزش ثبت می‌شوند. چنانچه هنرآموزی دارای جلسات بدون امتیاز باشد، توسط کادر اعلان و همچنین گزینه «نمایش جلسات عملی» امکان ثبت امتیاز برای جلسات فاقد امتیاز را خواهد داشت.

اپلیکشین هنرآموز، گزینهٔ جدید ثبت امتیاز در فهرست جلسات عملی و امتیازدهی هنرآموز به مربی برای هر جلسه


۴. بخش مربیان آنلاین در نرم‌افزار «برآیند»
یک بخش جدید به نرم‌افزار برآیند اضافه شده است که امکان مدیریت مربیان آنلاین شامل مشاهده اطلاعات آنلاین مربی، اختصاص نام کاربری و رمز عبور برای پنل و اپلیکیشن، امکان مشاهده و ویرایش رزومه (درباره مربی) و مشاهده میانگین امتیازات مربی که در بخش« جدید امتیازدهی به مربی اختصاص یافته است.

۵. پنل مربی
مربیان علاوه بر اپلیکیشن، توسط پنل اختصاصی امکان دسترسی به گزینه‌ها را خواهد داشت. این گزینه توسط همهٔ دستگاه‌ها کامپیوتر، لپ‌تاپ و موبایل از طریق نشانی وب‌سایت آموزشگاه قابل دسترسی است، علاوه بر اینکه در پانویس (Footer) سایت گزینه پنل مربیان افزوده شده است.

۶. صفحهٔ شخصی مربی
این صفحه که جدیداً به سایت افزوده شده است، نمایش اطلاعات کاملی از مربی، شامل اطلاعات فردی، میانگین امتیازات و رزومه که یک متن درباره مربی و معرفی وی است و محل خوبی برای ارائه اطلاعات شخصی و آموزشی برای شناخت بهتر هنرآموزان است و بهتر است از زبان خود مربی ارائه شود. اما مهمترین بخش این صفحه امکان گذاشتن دیدگاه‌ها درباره این مربی توسط کاربران است که می‌تواند نقش مهمی به‌عنوان شاخص انتخاب و یا حتی محلی برای گفتگو و تبادل نظر باشد. ثبت نظر صرفاً توسط کاربران امکان پذیر است یعنی کاربر می‌بایست در وب‌سایت ثبت‌نام کرده باشد و دیدگاه‌ها تنها بعد از تأیید در سایت نمایش می‌یابند.

 

مشاهده صفحهٔ یک مربی بصورت نمونه

 


۷. بخش مدیریت دیدگاه‌های مربیان
گزینه نظرات (مربیان) در گروه مدیریت آموزشی در پنل مدیریت و سرپرستی قرار گرفته است که جهت مدیریت (فعال، غیرفعال، حذف و ...) دیدگاه‌های ثبت شده برای مربیان است. همچنین این گزینه دارای نشانگر تعداد دیدگاه‌های غیرفعال است.


هزینه، شیوهٔ پیاده‌سازی و راه‌اندازی ماژول مربیان
هزینه این ماژول شامل اپلیکیشن و تمامی بخش‌ها مبلغ ۶.۴۵۰.۰۰۰ تومان است که تا ۳۰ آذر ۱۴۰۲ با قیمت ۵.۴۵۰.۰۰۰ تومان ارائه می‌شود. مدت زمان راه‌اندازی و پیاده‌سازی ۷ روز کاری می‌باشد و جهت درخواست ثبت سفارش با شماره ۰۲۱۲۲۹۲۷۷۱۰ تماس بگیرید.

 


نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...